Es busca perfil de suport en gestió interna, administració i comptabilitat: formarà part de l’equip de gestió interna de Som Mobilitat a Mataró, una cooperativa sense afany de lucre que treballa per un model de sostenibilitat dins el sector de la mobilitat.
Tasca general: Gestió administrativa dels àmbits de carsharing i atenció a les persones sòcies i suport a la gestió dels serveis.
Tasques concretes:
- Gestió administrativa a l’àmbit de carsharing i a l’àmbit d’atenció a les persones sòcies
- Gestió de la base de dades
- Suport administratiu en la gestió comptable
- Suport a la facturació
Tasques de suport a la gestió de serveis
- Resoldre consultes i gestionar incidències de les persones sòcies de la cooperativa a través del telèfon i el correu electrònic
- Suport tècnic dels àmbits de carsharing i atenció a les persones sòcies
Atenció a les persones usuàries
- Els divendres a la tarda i el dissabte en format teletreball s’encarregarà d’atendre les trucades dels usuaris del servei de carsharing
A nivell de la cooperativa
- Participar de les reunions de coordinació i millora dels serveis
- Altres funcions de suport a l’activitat general de la cooperativa que se li puguin encarregar
S’ofereix:
- Jornada de 40 hores setmanals (de dimarts a dissabte)
- De dimarts a divendres horari flexible / Divendres tarda i dissabte tasques d’atenció telefònica no presencial
- Contracte indefinit
- Salari brut anual a jornada completa: 19.690 € durant el període de formació i integració (entre 4 i 9 mesos) i 22.680 € un cop superat aquest període.
- Ubicació: Mataró.
- Data prevista d’incorporació: immediata
- Opció al teletreball un cop finalitzat el procés de formació i integració
Requisits (valorable segons formació, experiència i coneixaments, aptituds i habilitats):
Formació (20 punts)
- Formació en l’àmbit d’administració i gestió de serveis o similar
- Formacions en l’ús d’eines tecnològiques
- Parlar i escriure perfectament el català i el castellà i correctament l’anglès
- Altres cursos relacionats amb el lloc de treball
Experiència i coneixements (50 punts)
- En la gestió administrativa de serveis
- En l’atenció telefònica
- En la gestió d’incidències
- En la gestió en processos
- En la gestió de la millora contínua
- En la implementació de millores i solucions
- En l’ús d’eines informàtiques i de gestió (ERP’s, CRM’s i aplicacions de treball col·laboratiu per xarxa)
- Es valoraran altres experiències i coneixements relacionades amb el lloc de treball
Aptituds i habilitats (30 punts)
- Responsabilitat per treballar de forma autònoma i constant
- Ordenat/da, rigorós/a i metòdic/a
- Iniciativa i predisposició
- Capacitat de resolució d’imprevistos
- Adaptació al canvi i capacitat d’aprenentatge
- Orientació al treball en processos i en la millora contínua
- Treball en equip
- Capacitat de comunicació
Presentar-se a:
Omplir el formulari següent.
Termini de presentació fins el 25 de març 2022