Vacant de feina per a la Coordinació econòmica d’entitats del tercer sector

A l’Escola Lliure el Sol es requereix un perfil que tingui coneixements i/o experiència en gestió econòmica d’entitats del tercer sector amb coneixements en gestió de cooperatives. 

Requisits

  • Estudis superiors en economia i empresa o assimilable.
  • Experiència en gestió econòmica preferiblement d’entitats no lucratives
  • Experiència en comptabilitat.
  • Experiència en presentació, seguiment i justificació de projectes (subvencions públiques)
  • Capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.

Es valorarà

  • Formació específica en gestió d’entitats sense ànim de lucre o economia social.
  • Experiència en gestió de formació, específicament de formació programada a les empreses o ocupacional.
  • Coneixements en comptabilitat analítica.
  • Coneixement i experiència del funcionament econòmic i financer de cooperatives.
  • Coneixement del mapa de l’associacionisme i de l’economia social i solidària. 
  • Experiència en orientació al client.
  • Coneixement i domini d’eines de gestió de dades.
  • Experiència prèvia en les funcions del lloc de treball. 
  • Nivell alt de català escrit.

Funcions 

  • Dissenyar, anàlisi, definició i control les estratègies financeres, inversions i subvencions.
  • Dissenyar el pressupost i cercar fonts de finançament.
  • Revisió de la comptabilitat mensual i seguiments trimestrals. Coordinació amb l’empresa que gestiona la comptabilitat.
  • Supervisar pagament a professorat i facturació.
  • Coordinar el funcionament general de l’entitat, avaluant les operacions i els resultats obtinguts. Segons els mecanismes del sistema general de qualitat ISO 9001
  • Justificacions econòmiques de subvencions i coordinació amb l’auditoria econòmica. 
  • Dirigir la planificació de compres i proveïdors.
  • Gestionar l’aplicació de normatives i certificacions.
  • Seguiment i planificació de la tresoreria.
  • Coordinar l’acció comercial i la relació amb clients. Elaborar propostes de formació per clients i fer-ne seguiment.
  • Suport manteniment i desenvolupament de les eines de gestió.
  • Actualització i elaboració de bases de dades. 
  • Coordinació amb Administració. 

Condicions laborals

  • Jornada completa de 37,5 hores setmanals
  • Contracte indefinit, amb període de prova de dos mesos.
  • Salari anual brut: 25.606,74 € brut/any. 12 pagues.
  • Lloc de treball: Av. Drassanes 3-5. 
  • Horari: de dilluns a divendres, a convenir. Possibilitat de teletreball puntual.
  • Possibilitat d’incorporar-se a la cooperativa com a sòcia de treball després del primer any de feina. 
  • Incorporació immediata.

Termini enviament CV: 06/02/2023 inclòs.

Formulari.