Vacant de feina a Hobest, cooperativa que ofereix serveis professionals de consultoria i d’acompanyament a organitzacions en reflexió estratègica, desenvolupament organitzacional, facilitació d’equips i governança democràtica, com a coordinador/a de projectes de consultoria i faclitació.
DEFINICIÓ DEL LLOC DE TREBALL
- Disseny, gestió i coordinació de projectes en l’àmbit del tercer sector, l’economia social i solidària o el cooperativisme, entre d’altres
- Disseny, dinamització i execució de processos participatius
- Facilitació de sessions grupals en format presencial i virtual
- Relatoria i síntesi de sessions de treball de caràcter participatiu
- Coneixement i desenvolupament de metodologies i eines de participació
- Interlocució i tracte amb clients i clientes
Tipologia de projectes en què es treballarà: reflexió estratègica i desenvolupament organitzatiu en entitats i empreses, processos d’impuls de la governança democràtica i la participació interna en organitzacions, realització de processos participatius, facilitació de grups i acompanyament a equips, formacions en els àmbits de treball esmentats, projectes de l’àmbit de l’economia social i solidària.
PERFIL
- Llicenciatura/estudis de grau superior preferentment en l’àmbit de les ciències socials, acció social, educació, etc.
- Experiència laboral en el camp de la participació de 3-5 anys, preferentment en àmbits del tercer sector, l’economia social i solidària o cooperativisme
- Nivell alt en l’ús d’eines ofimàtiques i eines per al treball en digital
- Alt nivell de català i de castellà tant oral com escrit
- Carnet de conduir: tipus B
- Flexibilitat horària i de desplaçaments
COMPETÈNCIES
- Capacitat d’organització, de treball en equip
- Persona polivalent amb capacitats de gestió
- Capacitats relacionals i competències transversals: lideratge, motivació d’equips i persones, orientació a l’assoliment, canalització de conflictes
- Alta capacitat comunicadora i de desenvolupament davant del públic
- Iniciativa i autonomia en el treball
- Capacitat de redacció i de síntesi
A VALORAR
- Coneixements o experiència en matèria de reflexió estratègica i/o desenvolupament organitzacional
- Experiència laboral en gestió directa d’entitats o altre tipus d’organitzacions
- Coneixements en l’àmbit de les cures i mirada feminista en el món de les organitzacions
- Coneixements en el camp de l’acció social i el desenvolupament comunitari
- Formació específica en coaching i treball de processos
- Trajectòria associativa o en el camp de l’economia social i solidària o tercer sector
- Coneixements TIC
CONDICIONS
- Incorporació: immediata
- Contracte indefinit amb període de prova de 4 mesos.
- Jornada: parcial de 35 hores/setmana (h/s) ampliable a completa de 37,5 h/s segons volums de feina. Els primers 4 mesos la jornada serà de 30 h/s.
- Retribució segons perfil i aptituds: entre 25.000€ i 27.000€ bruts anuals a jornada completa de 37,5 h/s.
- Horari: de dilluns a divendres, principalment matins, amb flexibilitat horària. Opció de fer part de la jornada de treball de forma no presencial (teletreball).
- Lloc de treball: Barcelona, amb disponibilitat de desplaçaments arreu de Catalunya, principalment
Enviar CV’s a jarechalde@hobest.cat amb la referència “oferta laboral consultoria 2023” a l’assumpte del correu fins el dia 12 de març de 2023.