
Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l’economia social i solidària
Objectius generals
> Donar eines a les empreses, iniciatives i entitats de l’economia social i solidària perquè tinguin més coneixements i informació per gestionar i millorar el seu funcionament
> Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva continuïtat i viabilitat amb les màximes garanties
> Facilitar eines de millora de la gestió i planificació comercial i de màrqueting
Objectius específics
> Rellevància de les vendes dins del conjunt d’accions que conformen el que es denomina la planificació comercial de l’empresa
> Ser capaç de detectar el client i/o usuari al que estem parlant
> Conèixer i aplicar els paràmetres necessaris per a prendre decisions òptimes de màrqueting i comercialització
> Aprendre diferents tècniques i habilitats pràctiques per millorar la comunicació comercial, el networking, la influència amb agents rellevants del nostre entorn i l’estratègia de màrqueting
> Analitzar el procés actual de comercialització i les accions de màrqueting
> Detectar errors i mancances en el flux de comercialització
> Detectar els perfils interns amb més facilitat per planificar accions de màrqueting i la gestió comunicativa i comercial
Temari complert
> Perfil i aptituds de la persona comercial i de màrqueting
> Models de comercialització i planificació d’accions de màrqueting
> El procés de la venta ètica
> Com filtrar i centrar-nos en les persones?
> “Discurs de l’ascensor”
> Tècniques de networking, generació de “LEAD” offline
> Tècniques per qualificar clients
> Gestió d’objeccions
> Desenvolupament de la planificació i guió per l’aplicació pràctica de les tècniques estudiades per cada entitat